6 Ocak 2017 Cuma

Mektubunuz Var

   
    
    Birkaç saat önce bir mektup aldım. Evet hala mektup alan o nadir ve çok şanslı insanlardanım. Daha çok yazmamı isteyen, kesinlikle benden daha çok yazan ve bana her daim ilham veren İzmir'den çocukluk arkadaşım, Londra'dan ev arkadaşım, Bozcaada'dan tatil arkadaşım, hep destekçim olan biricik kankimden. Konu filan düşünmeden buraya koştum ve yazmak için ilk tuşlara basarken Spotify'da hayatımın şarkılarından biri olan Scientist çıktı ve rasgele açtığım bir müzik listesinden ardı arkası kesilmeden en sevdiğim şarkılar çıkmaya devam ediyor. Ve ben bunları hep işaretler olarak kabul ediyorum şuan.. Hayat güzel diyorum (ki bu aralar bunu demek hiç kolay değil). 
    Bir mektup..
    Bir mektubun yaptığı tüm bu şeyler.. Hayat aslında o kadar sade, basit ve bu haliyle o kadar güzel ki.. Neden? Nedeennn? Neden dünyada var olan, sevgi dışındaki onca çöplük duygu? 
    Dilerim ki gelmiş olan bu yeni yılda kalplerimizdeki sevgi çoğalsın, sınırsızca çoğalsın, heryere taşsın ve herkese bulaşsın.

    Sağlık, iyi kalp ve sevgi ile..
     

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder